vrijdag 4 februari 2011

Nieuwe Lo-Fi supergroup Zodiacs

De lo-fi scene in Amerika verzameld zijn krachten in een nieuwe band genaamd Zodiacs. Zo hebben bandleden van de bands Dum Dum Girls, Crystal Stilts, Blank Dogs, en Woods zich verzameld voor de track ‘Faraway Friend’. Op het album, overigens, is er niet één vaste line-up, maar allerlei vrienden van elkaar in die scene zullen zich in en buiten de band begeven.

Een Faraway Friend is eigenlijk een soort van de beste vriend die je kan hebben. Want vrienden dichtbij zijn leuk, maar als je in de put zit kunnen ze je van advies dienen. Nobel, zou je zeggen, maar advies valt altijd tegen. Want advies is alleen maar goed als het precies hetzelfde is als wat jij al denkt, want dan kan je zeggen, ja, precies. Want verder is het gewoon uitermate frustrerend, Ik zou het uitmaken als hij dat bij mij deed, ja, maar jij bent niet echt verliefd op hem in de first place he? Lekker makkelijk, trut. En vrienden die ver weg zijn dan kan je denken, oeff, als hij hier was, dan had hij mij van advies kunnen dienen, en ik weet zeker dat hij dan had gezegd precies hetzelfde als wat ik nu denk! Het is immers zo’n goede vriend he, jammer dat hij zo ver weg woont.

Geen opmerkingen: