dinsdag 16 februari 2010

Major Lazer krijgt hulp van Thom Yorke en MIA op nieuwe EP

Major Lazer was vorig jaar veelvuldig in het nieuws met het uitbrengen van zijn LP, en dit is ook de groten der muziekwereld niet onopgemerkt gebleven. Zo zullen onder andere M.I.A., Busy Signal, Collie Buddz, en Thom Yorke op de nieuwe, vijf nummers tellende EP te horen zijn. De EP zal Lazers Never Die heten, waardoor in een postapocalyptische wereld er waarschijnlijk een grootschalige oorlog zal komen tussen Lazers en kakkerlakken, die dezelfde reputatie hebben opgebouwd. En, volgens Robin Williams, Keith Richards, die immuun lijkt te zijn voor alles wat je zijn kant op gooit, hoewel een voldrachtig paard denk ik toch de truc wel zal doen, hoewel die er dan niet zijn, en ik me afvraag of kakkerlakken dat überhaupt richting hem zouden kunnen gooien. Kakkerlakken zelf doen hem volgens mij weinig, ik denk dat hij ze zou aaien. Brave kakkerlak, *aai*.

De EP zal uitkomen in april en worden uitgebracht via Mad Decent. De EP bestaat uit drie remixes en twee volledig nieuwe tracks. Ook M.I.A. zal dus acte de presence geven, en waar die de tijd vandaan haalt is ons een raadsel, hoewel iedereen denk ik tijd zou kunnen vrij maken om samen te werken met David Byrne en Diplo. Mits ze gevraagd zouden worden, maar dat worden ze niet, nee, alleen M.I.A., arme mensheid, hoera voor M.I.A..

Geen opmerkingen: