dinsdag 18 mei 2010

Mount Kimbie maakt tracklist bekend

De tracklist van het nieuwe Mount Kimbie album is bekend gemaakt, net zoals de cover art (zie pic). En tja, wat kan daarvan gezegd worden. Het album, dat in juli uit zal komen, kent elf tracks, en geen daarvan staan op eerder uitgekomen EPs. Eén track heet ‘Between Time’, en in de jaren vijftig waren er veel onderzoekers die dachten dat er tussen tijden een, ehrm, tijdje is waarin er even niets gebeurt en dat de tijd even stil staat, en de belangrijke vraag daaraan gekoppeld was, wat kan je daarin het beste doen? De gewiekste DiMontando dacht, als ik heel snel de auto pak en tijdszones terug rijdt dan kom ik weer voor de periode uit waar de tijd even stil staat. En dan kan ik van alles uitproberen, en dan kom ik weer bij die pauze aan waar er de tijd even niet verder gaat, en dan rij ik opnieuw tijdszones terug! Zo verschaf ik mijzelf oneindig tijd! Oh wat slim was DiMontando, en hij deed van alles, en op een gegeven moment deed hij een aantal keer precies hetzelfde en door die training werd hij grootmeester schaken. Oeff.

Maar op een gegeven moment dacht DiMontando, okay, nu heb ik het wel weer gezien, maar toen hij tussen de tijden belandde en vervolgens verder wilde, kwam hij erachter dat dit niet meer ging! De tijd dacht, ja dag, wij houden even pauze, en jij neemt ons in de maling, en de tijd liep vervolgens weg en DiMontando bleef voor altijd in dezelfde tijd achter! Denk in de verveling, om nog maar te zwijgen dat aardbeien, zijn favoriet, niet in het seizoen waren op dat moment.

Geen opmerkingen: