maandag 24 mei 2010

VEGA album dit jaar uit

Heb ik onlangs getypt dat als je naar buiten gaat en je jezelf tussen de mensen begeeft je zoveel leert (totdat ik nu besef, hey, dat heb ik onlangs wel getypt, maar als onderdeel van het Primary 1 interview dat nog niet op de site staat, so carry on) komt Linda nu met het nieuws dat VEGA begin augustus met een debuutalbum komt! Dit nieuws werd gebracht door de zanger van Neon Indian, wie tevens de zanger is van, nou ja, VEGA. En wiens telefoonnummer ik heb want ik zou ‘m interviewen way back when, maar als je na veel delays en geharrewar eindelijk een tijd krijgt om hem te bellen, en hij zit dan in een vliegtuig, dan gaat de lol van een interview er wel enigszins vanaf (als in, ik ben neurotisch met bellen, en dan krijg je eindelijk een tijd om te bellen, bereid ik me er mentaal op voor, om vervolgens dan dus nog een keer een afspraak te moeten regelen om dezelfde mental anguish opnieuw te moeten doorstaan, ehrm…)

Anyway, okay, Neon Indian kwam dus eerst, wat ik persoonlijk jammer vond want ik zat veel meer op de VEGA bandwagon. VEGA is de iets meer disco-achtige band, en de vroege nummers vind ik zeer catchy. En nu zal dit dus een vervolg krijgen met een debuut dat vooralsnog gepland staat voor augustus. Blijkbaar zal je tijdens de Neon Indian live gigs nu als encore ook VEGA krijgen, so be sure to bring your dancing shoes!

Geen opmerkingen: