zondag 29 augustus 2010

Andy Butler zet nieuw label op

De man achter Hercules and Love Affair, Andy Butler, is zijn eigen label begonnen. Zijn band is momenteel gehuisvest onder het DFA label. Maar Butler wil met zijn label een iets andere richting op, en wil zich focussen op house muziek, en dan met name dingen klinkend alsof ze na 1985 zijn gemaakt maar voor 1994. Het label zal Mr. INTL gaan heten.

Eén van de eerste releases op het label zal het nummer ‘And I’m (So in Love With You)’ zijn, wat Andy Butler heeft gemaakt samen met Jason Kendig. En dat is echt zo’n zin die zoveel mensen op dit moment, tegelijk, van de daken zouden willen schreeuwen, wat nog moeilijk is want niet iedereen heeft een plat dak waar je op kan staan, en als iedereen het tegelijk doet dan gaat alles kris kras door elkaar en weet niemand meer wat voor wie bedoeld is! En dan krijg je allemaal kolderieke situaties van mensen die denken, oh, iemand houdt van me, hij zei het net zelf op het dak! Terwijl dat niet zo is. Of vrouwen die verzuchten, ahh, mijn man houdt nog steeds van me, dus moet je nagaan de klap als ze achter de ware recipiënt van die boodschap komen. En als je het toch wilt doen van het dak af schreeuwen, in godsnaam, niet voor tien uur, ik heb mijn slaap nodig, en een bloemetje zegt ook zoveel he. Alleen dan, zachter, en met stuifmeel.

Geen opmerkingen: