dinsdag 3 augustus 2010

Lowlands kaarten om 14u in de verkoop (en ze zijn al weer weg)

Voor wie nog naar Lowlands wil, vandaag is zo’n beetje de laatste kans naar alle waarschijnlijkheid. Om 14u zal de organisatie via de officiële kanalen een stuk of 500 kaarten in de verkoop gooien. Een gedeelte hiervan zijn kaarten die eigenlijk gereserveerd waren voor sponsoren, een ander deel zijn zwarte kaarten die geblokkeerd zijn. So be there, or be square!

Nou ja, eigenlijk niet, want ik zat zo het programma te bekijken, en ik dacht, ehhh, niet echt the bucks waard om eerlijk te zijn. Ik bedoel, sure, The National speelt, en Massive Attack en Jonsi heb ik beide nog nooit gezien en zou ik ook best wel willen zien. Echte must sees naast The National though, voor mij persoonlijk niet echt, en als ik het schema zie zou ik veel naar zoethoudertjes moeten gaan om de dagen door te komen. En of dat afweegt tegen de prijs… Of misschien leg ik het onder een negatieve loep omdat ik niet ga (who needs objectivity anyway, eh?) If you have any must sees or stuff you’re desperately looking forward to, laat vooral jouw positiviteit over dat je gaat blijken in de comments section. Iemand die de andere kant belicht is altijd welkom!

Edit: In een niet erg schokkende turn of events zijn de kaarten alweer uitverkocht.

Geen opmerkingen: