woensdag 4 augustus 2010

Nieuw Chromeo album krijgt titel, hulp van Solange

Chromeo zal op 27 september een nieuw album uitbrengen. Het album van het duo heet Business Casual en is geproduceerd door Phillipe Zdar (wie o.a. het album van Phoenix heeft gedaan en wie nu als het goed is bezig ismet de nieuwe van The Rapture). Eén van de tracks kent vocalen van… Solange Knowles! Het zusje van zal ook te horen zijn op het nieuwe of Montreal album, dus ze is zich goed aan het mengen in de wat minder mainstream kringen. Of ze daarmee net zoveel invloed gaat hebben in pop culture als haar zus valt te betwijfelen, maar we don’t mind anyhow. In november zal de band door Engeland gaan touren, en hopelijk komen ze dan ook even langs Nederland (maar niet op ADE in het weekend, verdorie, ik kan alleen vrij reizen door de week ja!), want eerder dit jaar heb ik ze moeten missen (stom stom stom stom).

Eén van de tracks heet ‘I’m not Contagious’, een zin die vaak wordt gebruikt door virussen die op zoek zijn naar een nieuw lichaam om in voort te leven. Maar dat is nog niet zo gemakkelijk, want it is a tough sell om als virus een lichaam te vinden, want wie wilt je he? Dus ga je jezelf toch proberen zo mooi mogelijk in te pakken, zo van, ik ben niet besmettelijk, of van mij krijg je geen bultjes en ik hou je huid glad, of ehrm, ik dood overbodige bloedcellen en hou zo je lichaam in balans! Ja. Soms moet je het een beetje leuk inpakken he? Het probleem van het verkooppraatje dat je niet besmettelijk bent is natuurlijk niet bedacht door het meest pientere virusje around, want wat maakt het uit of het besmettelijk is ja of nee, als jij het virus accepteert, dan heb je het virus! Het boeit niet zoveel of andere het dan wel of niet kunnen krijgen he, want jij hebt het! Dus waarom zou je ja zeggen?

Maar sommige lichamen zijn niet zo snugger, oh nee, dus bereidt je lichaam voor beste mens! Bereidt je lichaam voor met cursussen, voedt hem met kennis, zodat als virussen op ze in beginnen te praten ze weten, nee, nee wat ze zeggen klopt niet! Het is niet goed voor mij! Bereidt ze voor, voor het welbehagen van u! Bereidt het lichaam voor, voor het welbehagen van uw kind! Bereidt uw lichaam voor zodat als je sex hebt alleen de dingen in je lichaam komen die er horen! Bereidt je voor zodat je lichaam niet in de drogredenen trapt, zichzelf niet laat inpalmen door virussen en kuchjes.

2 opmerkingen:

Linda zei

OMG! You found a cure for AIDS! Daar gaat m'n carrière als epidemioloog XD.

Stef zei

Het grappige is, ik ben nu Angels in America aan het lezen en heb gister Philadelphia gekeken, dus er zat wel een hintje aan AIDS in. ^^