vrijdag 22 oktober 2010

Robyn maakt details derde album bekend

Robyn heeft al twee albums uitgebracht dit jaar, namelijk Body Talk Part 1 & 2. Maar nu komt ook het derde deel in de trilogie eraan, en dit zal gebeuren op 22 november. Niet verrassend krijgt deze uitgave de naam Body Talk Part 3. In Amerika zal het uitgebracht worden via het Cherrytree label. Het derde deel zal een compleet album zijn en kent nummers die ook op de twee voorgaande delen staan. In de komende maanden zal Robyn touren in meerdere continenten. Nederland deed ze eerder dit jaar al aan, een show in Paradiso die samenviel met het optreden van of Montreal in de Melkweg.

Eén van de nummers heet ‘Get Myself Together’, wat één van de voordelen is van Fembot zijn. Want dan kan je inderdaad jezelf bij elkaar rapen en in elkaar zetten, en nou juist met de materialen en kwaliteiten waarvan jij denkt, hey, dat is best handig vind ik. Als je denkt dat evolutie een complex systeem is wat mogelijkheden biedt aan dieren om zichzelf te evolueren naar iets beters, check dan dit, dat je jezelf helemaal in elkaar kan zetten! Minder limiterend, en jij hebt er zelf wat aan, en niet de komende generaties. Wat voor iedereen goed is. Je doet het voor de komende generatie, nee, leuk, maar ik ga dood voordat ik er wat heb, en dan moet de volgende generatie mijn dood blijven eren en mij dankbaar zijn voor iets wat ik ooit gedaan heb en waardoor zij zichzelf niet meer kunnen bewijzen want het probleem is weggeruimd. Weer een minuut stilte erbij, hoe vaak in een jaar kan dat he? En dan klagen dat men te weinig met elkaar praat…

Geen opmerkingen: