woensdag 13 oktober 2010

Toro Y Moi gaat dansmuziek maken onder nieuwe naam

Chaz Bundick, bekend van zijn album Causers of This onder de naam Toro Y Moi, zal een single uitbrengen onder een nieuwe naam. De naam is Les Sins, en de single zal twee nummers kennen die meer gericht zijn op de dansvloer. Toro Y Moi was meer electro dream-pop achtig (if you want to label it…), dus vandaar de andere naam, zodat men weet wat te verwachten en niet denkt het een te krijgen, maar iets anders hoort.

De single kent dus twee nummers, namelijk ‘Lina’ en ‘Youth Club’. Maar beide zijn getrokken uit dezelfde ervaring, want er werd ooit een Youth Club georganiseerd waar een meisje genaamd Lina aan meedeed. Wat ze precies gedaan heeft, nou ja, laten we dat maar in het midden laten, maar laat ik het zo zeggen, ook de bandnaam heeft er iets mee te maken. Verder zeg ik niets hoor, het is geen pulp magazine hier! Tsk. Oh je zou het wel willen he, de nitty gritty, alle gore, intricate details. Want het voelt goed niet waar? Om te weten dat andere mensen donkerdere gedachten hebben, dat andere mensen niet de controle hebben om zich in te houden en zich eraan overgeven en vervolgens in een neerwaartse spiraal terecht komen. Jij kan het niet doen, jij mag het niet doen, maar het is goed om te weten dat de mensen die het doen de teloorgang tegemoet gaan he? Daarom wil je het hele verhaal horen, dat je toch een beetje de sensatie van ongebreideld genot mag proeven zonder dat jij daarvoor moet boeten. Maar ik ga je die satisfaction niet geven, hoor je me! Ik doe het niet!

Geen opmerkingen: