donderdag 24 september 2009

Jack Penate en Esser op London Calling

Het aankomende London Calling festival heeft bekend gemaakt dat voormalig Ladyfuzz drummer Esser en Jack Penate wederom hun opwachting zullen maken op het festival. Ook A Place to Bury Strangers zal nogmaals optreden, en twee andere, nieuwe namen zijn Violens en Grammatics. Het festival zal op 20 en 21 november plaatsvinden, tenzij het verzet wordt, maar daar gaan we nog niet vanuit, tenzij de onderwereld plannen concreter worden. Maar wij weten officieel niets. Nee.

Paradiso meldt vol trots dat Jack Penate de zomerhit van het jaar had “met het superaanstekelijke nummer ‘Tonight’s Today’”. Yup. Platgegooid ben ik ermee. Gewoon, plat. Als in, boem. En ik moest dansen, het nummer was een soort puppet master, zo aanstekelijk, nog steeds kom ik mensen tegen die zeggen, ik heb het nu ook. Ja. Zoals je al raadt, ik heb het nummer nog nooit gehoord, maar misschien, ooit, je weet nooit.

Geen opmerkingen: