dinsdag 2 maart 2010

Album Gorillaz streamt op NPR

Het nieuwe album van de Gorillaz streamt op de site van NPR. We praten wel vaker over NPR, en het is misschien wel de leading site wat betreft Amerikaanse indie muziek, maar nu streamt het dus ook het totale album van de Damon Albarn/Hewlett samenwerking. Het album, geheten Plastic Beach, zal op 8 maart uitkomen, en tot die tijd kan je dus gratis en legaal het album beluisteren op je computer. Ook streamt de Britse krant The Guardian het album op zijn website, maar die player werkt voor mij niet, dus NPR for the win!

Het album kent maarliefst 16 tracks, en op één van de tracks zingt de desbetreffende zanger dat hij van muizen houdt! De horror! Nou ik niet, nee. Het probleem, ziet u, is, ze zijn te snel. Ik hou niet van snelle dieren, nee. Ik vind langzame dieren leuk. Langzaam, dik, en rond, dat zijn mijn favoriete beesten. En het liefst met veel haar. Dus zodra ik mijn hamster succesvol heb weten uit te vergroten zal ik het u laten weten. Oh, in de zomer, in het zonnetje, ik en mijn mega hamster, zo dik en langzaam en harig en groot. Ja. Dat wordt leuk.

Geen opmerkingen: