donderdag 11 maart 2010

Kitsuné maakt negende compilatiealbum gereed

Het Franse label Kitsuné zal in april zijn negende compilatiealbum uitbrengen. Het zal de Cotton Issue heten, en één van de tracks die erop zal staan is ‘Your Body is a Machine’ van The Good Natured (in een Zebra + Snake Remix). Maar als je lichaam een machine is dan moet je oppassen dat het niet stroever gaat lopen, en dat kan met olie, maar hoe overtuig je jouw mond dat, ja, het is olie, maar het is goed? Want je moet het door je mond naar binnen krijgen, maar oliën lijkt me heel vervelend, en wat doe je met je zwarte tanden? Helpt tandpasta, en zo niet, dan moet je weer bepaalde wax gaan innemen, en op een gegeven moment zegt je mond denk ik toch wel, ja, nu is het genoeg, dit is teveel raars voor vandaag, daarbij het is vier uur en ik verwacht thee, en het is hoogst onbeleefd om iemand wat anders voor te schotelen als het thee verwacht.

Er staan weer loads of goodies op het nieuwe album. Wat denk je van een nieuwe track van de New Yorkers van Holy Ghost!? Maar ook Silver Columns, Fenech-Soler, en Yuksek zullen erop staan, not to mention remixes van Arthur Baker, The Twelves, en Joan of Arc doet een remix van ‘Time to Wander’, en als ze nu nog steeds actief is dan heeft ze inderdaad tijd zat gehad om rond te lopen neem ik aan, tenzij ze al die jaren (ehrm, eeuwen) een vaste occupatie heeft gehad en van 09 tot 20u altijd heeft gewerkt, maar wie wil dat nou doen? Om nog maar te zwijgen wat voor deuk dat zou zijn in haar imago, van heldin van Frankrijk naar eeuwig werkende, dat is iets wat je niet wilt uitdragen dacht ik zo.

Geen opmerkingen: