dinsdag 16 maart 2010

Tracklist The National bekend

Oh ja, ik schaam me er niet voor om ook maar elk nieuwtje te plaatsen aangaande deze band, wat mij betreft één van de beste bands van het afgelopen decennium. De tracklist voor het aankomende album, High Violet, is officieel bekendgemaakt. Op deze tracklist staan een aantal nummers die al her en der in de blogosphere te horen zijn geweest, en fans kunnen zich verheugen op studio versies van England, Vanderlyle Crybaby Geeks, Runaway, Bloodbuzz Ohio, en Terrible Love. Die laatste speelde de band tijdens de Jimmy Fallon show vorige week.

Er staan ook echter zat nieuwe tracks op, en enkelen die vorige week voor het eerst live zijn gespeeld. Eén daarvan heet Lemonworld. En daar heb ik mijn vraagtekens bij, die wereld, want ik ontmoette ooit een citroen, en die trok me aan mijn snor! En ik zei, dat kan niet, ik heb geen snor, maar hij zei van wel, en toen liet hij een stuk snor zien dat hij eraf had getrokken. En dat vond ik heel onaardig van hem om mij zomaar te doen realiseren dat ik een snor had, en nu nog maar een halve snor ook! En toen was ik heel stil, want ik dacht, mijn hemel, een halve snor, dat kan ik esthetisch toch niet verantwoorden? En toen de citroen vervolgens nog hartelijk begon te lachen heb ik hem gezoend en ben ik weggelopen.


Tracklist:
01 Terrible Love
02 Sorrow
03 Anyone's Ghost
04 Little Faith
05 Afraid of Everyone
06 Bloodbuzz Ohio
07 Lemonworld
08 Runaway
09 Conversation 16
10 England
11 Vanderlyle Crybaby Geeks

Geen opmerkingen: