vrijdag 12 juni 2009

Sally Shapiro kondigt tweede album aan

Italo disco chanteuse Sally Shapiro zal in augustus met haar tweede album komen. In 2007 bracht ze haar debuut Disco Romance uit, dat over het algemeen goed ontvangen werd. Op dat album werd een gros van de nummers geschreven en geproduceerd door Johan Agebjorn, en dat zal nu waarschijnlijk wederom het geval zijn. Het nieuwe album zal My Guilty Pleasure heten en het zal op 25 augustus uitkomen via Paper Bag.

Het album zal voorafgegaan worden door de single ‘Miracle’, dat in de US op 16 juni zal worden uitgebracht. Shapiro hoopt met het nieuwe album te bereiken dat je verliefd wordt op degene naast je in de bus. Ik weet niet of zij ooit met de buslijnen die ik moet hebben is gegaan, maar ik zou zeggen be careful what you wish for. De trein zou een betere optie zijn, veel meer knappe jongens en meisjes in de trein, ik ben benieuwd of ze haar release voor de Nederlandse markt hierop zou willen aanpassen. Ik denk dat de volgende generatie er dan veel knapper uit zal zien, of ten minste het gedeelte wat onder mijn bewind niet in rivieren gedumpt zal worden.

01 Swimming Through the Blue Lagoon

02 Looking at the Stars
03 Love in July
04 My Fantasy
05 Let It Show
06 Moonlight Dance
07 Save Your Love
08 Dying in Africa
09 Miracle

Geen opmerkingen: