woensdag 15 juli 2009

Snoop Dogg op Lowlands

Eerder deze week werd al bekend dat Lowlands met een grote naam zou komen, en toen bekend werd dat Snoop Dogg een dag na Lowlands in Rotterdam zou staan in Watt werd het al snel duidelijk wie er in Biddinghuizen zou staan. Niet dat ik mezelf de grootste detective wil noemen – ik werd van mijn laatste zaak gehaald omdat ik teveel van honden hou, en ondanks de bewijslast dat het een hond was die het had gedaan (het hoofd van Hugo in de mond van het beestje was een clue) wilde ik er niet aan geloven. Overigens ben ik toen snel voor advocaat gaan studeren en heb de hond strafvermindering laten krijgen door te bewijzen dat de hond optrad ter defensie van de vrouw die Hugo had ontvoerd en vermoord. Hier word ik nog steeds om vervloekt want de hond kwam terug als vloek voor allen in de bloedlijn van Hugo – maar dit was toch wel duidelijk.

Snoop Dogg dus één van de headliners dit jaar naast onder andere de Arctic Monkeys en Bloc Party. Snoop Dogg werd geboren als Cordozar Calvin Broadus Jr. in 1971. Zijn debuutalbum, Doggystyle, kwam uit in 1993. In september zal zijn tiende album uitkomen, Malice in Wonderland, misschien erover gaand hoe Disney geapplaudisseerd moet worden voor het hebben van ballen en dat ze er niet voor terugdeinzen om kinderverhalen met een sterke connectie naar pedofiele schrijvers tot animatiefilms te maken. Huzzah! Het album zal uitkomen op Doggystyle Records en MTV. Onder andere Dr. Dre en Pharrell zullen meewerken aan dit album.

Geen opmerkingen: