vrijdag 29 mei 2009

Alexis van Hot Chip in nieuwe band

Ik denk dat de Nederlandse band About een probleem heeft. Want naast dat toen ik ze zag het niet zo heel goed was (niet dat ze dat nou als probleem hoeven te zien…) heeft de band er een naamgenoot in Engeland bij. En niet zomaar eentje, want in de Engelse About zit onder andere Alexis Taylor, bekend van de band Hot Chip (Over and over and over and over, like a monkey with a miniature cymbals). Hij wordt hierin bijgestaan door Charles Hayward, John Coxon, en Pat Thomas.

De sound van de band zal, zo zegt men, enigszins Krautrock aandoen. Wat de band precies allemaal van plan is weet ik niet (als er iemand is die mij kan verlichten, graag!), maar in ieder geval zullen ze openen voor Gang Gang Dance. Wat de band precies allemaal van plan is weet ik niet, maar in ieder geval zullen ze openen voor Gang Gang Dance. Wat de band precies allemaal van plan is weet ik niet, maar ze openen voor Gang Gang Dance. Wat de band van plan is weet ik niet, maar ze openen voor Gang Gang Dance. Ik niet, maar zij openen voor Gang Gang Dance. Over and over. Gang Gang Dance. Miniature cymbals.

Geen opmerkingen: