maandag 18 mei 2009

IKRS in Londen!

Van maandag tot en met zaterdag zal yours truly in Londen zijn! Gelukkig zal de site niet stil liggen, want als alles goed is heb ik daar gewoon internet, en kan ik mijn dagelijkse update taken gewoon uitvoeren (ja ja, ik zie het, een pak van uw hart!). Niet alleen dat, ik zal ook dagelijks een korte update geven over mijn belevenissen daar. Geen reisblog (want daar hoeven er echt niet meer van te komen op deze wereld), maar één zins amuseringen over mijn avonturen.

Nu ik toch uit mijn rol spring en als editor in de ik-persoon u toespreek wil ik alvast vooruitlopen op de nieuwe about sectie die eraan zal komen, de huidige raakt enigszins gedateerd. In de laatste maanden is er toch het één en ander veranderd, en in meer detail kunt u dit straks daar lezen. Onder andere over onze samenwerking met Musosguide, waarom dat frYars interview eeuwen duurt, updates over andere interviews en de status van de blog, en waarom wij niet tegen vers schrijfbloed zijn die in eigen stijl intelligent en respectvol over muziek kunnen praten en hun creatieve bloed willen laten vloeien. Dus wil je ons team versterken, drop a line via last.fm of mail (ikrszine@gmail.com)

Geen opmerkingen: