maandag 18 mei 2009

Fall Out Boy zegt Lowlands af

De band Fall Out Boy heeft Lowlands afgezegd. De band uit Illinois heeft zijn voorkeur uitgesproken om als support te touren van Blink-182. Het is voor het eerst sinds 2005 dat die band zal gaan touren, en Fall Out Boy kon geen nee zeggen tegen de uitnodiging om met ze mee te reizen door de US. Tevens zal Weezer van de partij zijn, dus we kunnen met enige zekerheid zeggen dat ook die band niet op Lowlands zal komen (het zou straf zijn, en ironisch, en lichtelijk thee trekkend).

Dit betekent dat het Lowlands festival op zoek moet gaan naar een vervanger. IKRS is hier niet zo heel verdrietig om, want het is een vrij grote naam en niet een favoriet van ons, dus wij hopen dat er een mooie naam voor in de plaats komt. Wij zouden haast willen zeggen dat de organisatie vooral voor inspiratie ons moet blijven volgen, want dan zijn in ieder geval wij blij, en wie wil dat nou niet? Ik ben zoveel leuker als ik blij ben, yup, en ik zet in een goede bui ook betere thee.

2 opmerkingen:

HelloChristian zei

Ah, dat ga je niet menen! :(
Waar gaan nu de emo-meisjes naartoe ? xD


Wat voor thee?

Stef zei

Volgens mij heb ik nu iets van kamille-honing, maar mijn thee zakjes blijven drijven (don't ask...)

En Lowlands zal vast de emo groep ook bedienen, alleen liever wat minder high profile zodat ze geld overhouden voor een band die ik tof vind (en ja, dat is heel egoistisch, maar iedereen heeft liever bands die zij goed vinden natuurlijk, dus het is logisch egoisme). (a)