zaterdag 2 mei 2009

Lowlands uitverkocht

Sneller dan ooit zijn de 55.000 kaarten voor het Lowlands festival uitverkocht. Het jaarlijkse festival in Biddinghuizen heeft nog nauwelijks een naam bekend gemaakt (of nog nauwelijks een echt interessante naam volgens IKRS, maar mocht u houden van de Arctic Monkeys en Bloc Party zoals zo velen dan hebt u al wat om te juichen natuurlijk) maar is toch al door zijn kaarten heen. Hoe goed kan je de economische recessie ontlopen?

Het kan echter nog zijn dat later in het jaar extra kaarten beschikbaar zullen komen. Dit leiden wij af (en oh God, als wij zoiets op eigen houtje doen is dat altijd gevaarlijk, maar lees mee voor de logica ervan) aan het feit dat de kaartjes die op de zwarte markt komen ongeldig zijn gemaakt. Hoewel het dus kan dat deze al in die 55.000 nu verkochte zijn meegerekend, kan het ook zijn dat dit later pas zal worden ingecalculeerd en dat het aantal ongeldig gemaakte kaarten nog vrij zal komen. Dit echter is niet door de organisatie bevestigd.

Nu hoop ik nog meer dat de post gewoon laat was in mijn geval en niet dat er iets is fout gegaan met mijn gekochte kaartje, want de laatste keer dat ik bij mijn postadres was had ik hem nog niet binnen, en als het goed is wel gekocht. Oh de spanning, de spanning! De dramatiek verbleekt Hamlet tot een pantomime.

Geen opmerkingen: